About Me

My photo
name: nurul azika abdul jalil.. studying at UPM Bintulu,sarawak.. Amek Diploma in Agriculture..i'm now already finish my diploma... weeeeeee~~~ ^_^ Mempunyai family yg kecik jer, tp masing2 dah besar..hehehhe My Daddy( Abdul Jalil B. Abu Bakar), My Mummy ( Noorma Binti Ramli ) and My Brother ( Muhammad Nuraizat B. Abdul Jalil )..she already be part of my family My Little Sis (Nazila Che Mat)... Happy dgn life sekarang... syukur Alhamdulillah~~

Saturday, January 1, 2011

Gudbye 2010~~


selamat tinggal 2010~~
mcm sedyh jer nak tinggalkan 2010 nih..
yewlah..mcm2 dah jadi mase tahun nih..
da yg sedyh..
da yg gembira...
haishhh..susah nak ckp sumenyer~~

Btw..
2010 nih banyak beri saya pengajaran..
tambah2 dlm idup an..
saya sedar banyak benda saya kene berubah..

yupz..
2010 mybe da kesah yg wat saya sedyh..
tambah2 da lah kesah yg agak menyakitkan an..
tp dah lupe pown..
hehehehhe..
saya pown dah kembali epy...

kepada sesiapa yg mengenali saya..
saya nak mintak maaf atas segala kesalahan saya..
selama yg terjadi pada tahun 2010..
mungkin saya xsedar..
tp sedarkan saya okei...
actly saya epy kenal dgn kamoo semua...

okei..
kepada yg tersayang..
2010 nih sangat2 bermakna dlm idup saya..
bile awak muncul n jadi owg terpenting dlm idup saya..
thx sebab datang dlm idup saya..
saya sgt2 menyayangi awak..

2lah sedikit sebanyak kesah saya 2010..
n kalau nak tau lebyh lanjut..
bace lah hasil nukilan saya dibawah..
(hahahaha..ayat nak hebat jer an)

peace ya~~
love <3<3<3

No comments:

Post a Comment